Viken brukerstøtte

I arbeidet med nye Viken fylkeskommune er det tatt i bruk flere ulike verktøy. Har du tekniske utfordringer rundt disse, kan du kontakte Viken brukerstøtte

Kontakt Viken brukerstøtte ved å sende en epost til brukerstotte@viken2020.no eller ring på telefonnummer 22055588.

Du kontakter Viken brukerstøtte dersom du trenger hjelp eller ønsker tilgang til et av følgende områder i ditt arbeid med prosjekt Viken:

  • Prosjektarkiv i ePhorte
  • Prosjektportalen
  • Ønske om endringer/innlegg på hjemmesiden viken.no
  • Office365/Skype

Ordinær brukerstøtte skal du som vanlig få hjelp til av din lokale brukerstøtte der du sitter.

Viken brukerstøtte er betjent av ansatte fra alle tre fylker. Det betyr at du kan treffe på en ansatt som ikke kjenner ditt driftsmiljø ned til minste detalj. Det vi da vil gjøre er å logge saken din i vårt system, og sette saken til en kollega som kjenner ditt miljø bedre.

Tekst: Kristin Josefsen, opprettet: 12.04.2018 10:48, editert: 07.05.2018 12:15