Samordna opptaks dokumentasjonsfrist er 1. juli, men i enkelte tilfeller er det behov for å endre vitnemålet etter fristen. Det kan for eksempel være i forbindelse med endring av karakter etter klage.
Oversikt over hvem du kan kontakte i ukene hvor skolen er stengt:
- Uke 28: mandag 10. juli og onsdag 12. juli før kl. 11.00 til konsulent Dramstad, epost: audd@viken.no
- Uke 29: mandag 17. juli og onsdag 19. juli før kl. 11.00 til konsulent Dramstad, e-post: audd@viken.no
- Uke 30: mandag 24. juli og onsdag 26. juli før kl. 11.00 til konsulent Dramstad, e-post: audd@viken.no
Dersom du ikke har henvendt deg med e-post før tidspunktene ovenfor vil din sak bli ekspedert ved neste anledning.
Ved henting eller sending gir sentraladministrasjonen i Viken deg beskjed om når tid dokumentasjon er klar. Det er de som skriver ut og signerer dokumentene i uke 28, 29 og 30.
E-posten du sender oss må inneholde:
- Ditt navn og fødselsdato (ikke personnummer)
- Hvilket år du var avgangselev (og helst hvilken klasse du gikk i)
- Ditt mobilnummer
- Din adresse
- Hva du ønsker av endringer
- Om du vil hente dokumentet eller om du ønsker det tilsendt i posten
Fra og med 31. juli er ledelsen tilbake etter ferie.