Seier til Skedsmo-elever i VM-finalen av Hubro Marketing Simulation

Etter en nervepirrende finale tok elevene Oliver og Daniel 1. plass i det digitale markedsføringsspillet. Gratulerer!

Elever avbildet sammen med lærer i biblioteket - Klikk for stort bildeOliver og Daniel sammen med lærer Christian Klingberg Kine Johnsen  

Rektor, faglærer og avdelingsledere hadde benket seg foran skjermen fredag 25. mars for å overvære finalen i spillet. Elevene selv deltok via Teams ettersom de var på et skolearrangement i Oslo denne dagen. 

Rektor, avdelingsledere og faglærer ser på digitalt møte på lerret - Klikk for stort bildeRektor, avdelingsledere og faglærer følger ivrig med på resultatene Kine Johnsen  

Status rett før resultatene ble publisert: 
Screenshot fra spillet - Klikk for stort bildeScreenshot fra spillet Hubro  

Deltakerne lå veldig jevnt helt fram til siste minutt, men det var altså Oliver og Daniel som stakk av med seieren i Hubro Marketing Simulation. De har konkurrert med tusenvis av  elever fra ca 20 land. Laget vinner et Amazon-gavekort på 300 euro. De får også diplom fra Hubro. 

Faglærer Christian er veldig stolt, og sier det er umulig å gjøre det bra i spillet uten å være god i faget. 

Etter to Vg3-elever tok tredjeplassen i fjor er det utrolig gøy å se at Skedsmo-elever fortsatt gjør det bra i spillet. Vi gratulerer Oliver og Daniel med vel fortjent seier. 

Til toppen