For ansatteInformasjon for deg som ansatt og leder i Viken fylkeskommune finner du i felles ansattportal i Office365. For å nå ansattportalen, eller andre Office365-tjenester for Viken, må du logge deg på med din Viken-bruker. Gå til ansattportalen Gå til din Viken-e-post Jobber du i tannhelse? Da bør du gjøre følgende tre trinn før du logger deg på: Åpne Microsoft Edge nettleser (eller Chrome) Klikk på «de tre prikkene» oppe i høyre hjørne Klikk på «Nytt InPrivate-vindu» (eller «Nytt inkognitovindu» hvis du bruker Chrome) Nå kan du skrive inn ansattportal.viken.no og logge på med din Viken-bruker. Når du har logget på, er du inne i Office365 for Viken og har tilgang til alle Office365-verktøyene inkludert din Viken-e-post. Se også hvordan du kan lage deg en snarvei til ansattportalen og Office365 ved å opprette en ny profil i Chrome (PDF, 343 kB). Aktivere din Viken-bruker Her finner du veiledning i hvordan du aktiverer din Viken-bruker Brukerhjelp for ansatte E-post: brukerhjelp@viken.no Telefon: 69 11 76 00 Ansatte kan også registrere saken sin direkte i portal for brukerhjelp. Sist endret11.01.2021 10.42